Добринка Кузмановић је професорка на Универзитету у Београду - Филолошком факултету, Семинару за друштвене науке и у Високој школи електротехнике и рачунарства у Београду, где реализује наставу психологије на мастер студијама. Дипломирала је и докторирала на Одељењу за психологију Филозофског факултета у Београду. У оквиру своје докторске тезе бавила се емпиријском провером конструкта дигиталне писмености и анализом предиктора постигнућа ученика.
На пољу научно-истраживачког рада бави се развојем и учењем у формално-образовном контексту, дигиталном писменошћу ученика и запослених у образовно-васпитним установама – укључујући писменост у домену вештачке интелигенције, безбедним понашањем на интернету, дигиталном добробити младих итд. Истраживачко искуство стекла је руковођењем и учешћем у бројним међународним и домаћим пројектима, укључујући OECD/PISA, OECD/TALIS, Global Kids Online, EU Kids Online, Learning for the 21st Century, Family Safety Net, New Literacy, Stop digital violence, Школа без насиља итд.
Ангажована је као кључни експерт у области образовања од стране више међународних (UNICEF, OEBS, Savet Evrope i UNDP.) и домаћих организација (Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Завод за унапређивање образовања и васпитања, Центар за образовне политике, Центар за интерактивну педагогију, Secons и др.).
Ауторка је више монографија, научних чланака, образовно-политичких докумената (нпр, Оквир дигиталних компетенција наставника), програма наставе и учења (нпр. Дигитални свет за ученике млађих разреда основне школе), обука, као и стручних водича за запослене у васпитно-образовним установама, младе и родитеље.
Добитница је низа награда, међу којима су: Награда Друштва психолога Србије за популаризацију савремене психологије „Живорад Жижа Васић” (2024), Награда за медијску писменост „Драган Јањић” (2023) и Награда за допринос развоју дигиталног образовања – EdTech Western Balkan Awards (2021).